Gastgericht werken 4.0

Gastgericht werken 4.0

Waarom doet een gast zoals hij of zij doet? Waarom komt een gast wel of niet naar mijn bedrijf? En hoe kan ik het beste inspelen op wat hij of zij van mij verwacht? Allemaal vragen die je graag beantwoord ziet om het de gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken.

Onderwerpen

  • De werking van het menselijk brein
  • Ratio – emotie – affectie
  • Inspelen op de juiste laag
  • Het leggen van een basis voor een langdurige relatie met gasten
  • WIO-principe, waarop baseren we onze oordelen
  • Definiëren van je eigen rol in het gastcontact

Doelgroep

Managers en medewerkers die inzicht willen krijgen in de motivatiefactoren van de klant.

Methodiek

In deze training leer je te kijken naar je gasten en leer je je in hen te verplaatsen.

Praktische informatie

Duur: 7 uren
Tijd:
 09.30 - 16.30 uur
Plaats: Zwolle, Rotterdam, Maarssen en Norg
Prijs: €195,- per deelnemer (ex BTW en lesmateriaal)

Ook af te nemen als In Company training. Informeer naar uw prijs!

Print Friendly, PDF & Email