Gastvrijheid loont!

Gastvrijheid loont

Hoe kun je op een gastvrije manier invulling geven aan actieve verkoop? Verkopen aan tafel wordt vaak als agressief opgevat. Het personeel of de gast krijgt de indruk dat er verkocht moet worden. Belangrijk is dan ook om je te realiseren dat je bij de gasten de wens naar een product kan oproepen, waardoor de extra verkoop vanzelf komt. De gast bepaalt namelijk of hij deze extra’s wil.

Onderwerpen

  • Behoefte creëren
  • Productkennis
  • Behoefteanalyse
  • Aanbeveling
  • Koopsignalen

Doelgroep

Ondernemers, leidinggevenden en medewerkers.

Methodiek

De theorie van de beïnvloed-technieken van Cialdini wordt uitgelegd en hoe die kan worden toegepast in de horeca. De oefening detective, het doorvragen en steeds open vragen stellen, zorgt ervoor dat je op een manier zoveel mogelijk vragen leert stellen. Je laat de gast aan het woord om op die manier zoveel mogelijk te weten te komen. Medewerkers wordt gevraagd hoe je in je bedrijf iets kunt verkopen en daarna steeds meer.

Praktische informatie

Duur: 7 uren
Tijd: 09.30 uur tot ca. 16.30 uur
Plaats: Zwolle, Rotterdam, Norg of Maarssen
Prijs: 
€195,- per deelnemer (ex BTW en lesmateriaal)

Ook af te nemen als In Company training. Informeer naar uw prijs!

Print Friendly, PDF & Email