Managen van gastvrijheid

Managen van gastvrijheid

Of een horecabedrijf door gasten wordt bestempeld als “gastvriendelijk” wordt eigenlijk altijd bepaald door de medewerkers die er werken. Immers zij zijn de visitekaartjes van het bedrijf. Het verloop van personeel in de horeca is echter vaak groot. Dat betekent dus dat niet persé het gezicht van de medewerker hetzelfde moet zijn, maar dat het gedrag hetzelfde moet zijn. Dat bepaalt de cultuur. Aan de ondernemer, bedrijfsleider, floormanager dus de prachtige uitdaging: het managen van gedrag!

Onderwerpen 

  • Managen.....wat is het eigenlijk?
  • Managen.... wat is er voor nodig?
  • Niveaus van persoonlijk functioneren
  • Van afspreken naar aanspreken
  • Coachen van de medewerker op de werkvloer
  • Gedrag maakt gedrag

Doelgroep

Ondernemers en leidinggevenden.

Methodiek

Aan de hand van een aantal theorieën met betrekking op leidinggeven en gedrag, gaan we vooral praktisch aan de slag met de deelnemers. We zoomen nadrukkelijk in op de individuele vragen en wensen van de deelnemers. In verschillende oefeningen gaan we aan de slag om het eigen gedrag zo effectief mogelijk in te zetten!

Praktische informatie

Duur: 7 uren
Tijd: 09.30 - 16.30 uur
Plaats: Zwolle, Rotterdam
Prijs: €195,- per deelnemer (ex BTW en lesmateriaal)

Ook af te nemen als In Company training. Informeer naar uw prijs!

Print Friendly, PDF & Email