Mystery visit

Mystery visit

Als horecaondernemer wil je graag weten hoe gasten nu werkelijk naar jouw onderneming kijken. Hoe verloopt het totale proces van ontvangst, verblijf en afscheid. Waar liggen er nog kansen en waar gaat het juist goed. Door een bezoek van een mystery visit worden alle facetten onafhankelijk beoordeeld. Een realistische beoordeling door de ogen van een gast.

Onderwerpen

  • De website, is deze duidelijk en overzichtelijk.
  • Hoe verloopt het proces van reserveren?
  • Ontvangst, hoe word ik al gast ontvangen?
  • Verblijf, is er voldoende aandacht voor de gast?
  • Eten doe je ook met je ogen.. hoe zijn de gerechten er uit?
  • Afscheid, op welke manier verloopt het afscheid?
  • Beleving, hoe beleef ik als gast mijn bezoek aan?
  • Wordt er aan up- selling en cross- selling gedaan?

Doelgroep

Ondernemers, managers en leidinggevende.

Methodiek

Aan de hand van een digitale vragenlijst worden alle facetten beoordeeld. Daarnaast zal de mystery visitor een verslag schrijven om de lezer mee te nemen in het hele proces. Uiteraard is het mogelijk dat u als opdrachtgever specifiek aangeeft wat u gemeten wilt hebben.

Praktische informatie

Duur: voorbespreking, 2 mystery visits, evaluatierapport en 1 dagdeel training
Prijs: € 1500,- exclusief BTW.

Print Friendly, PDF & Email