Skip to content

Terrastraining

Terrastraining

Voor je het weet is het terrasseizoen weer geopend.  Het perfecte moment om het personeel terras-klaar te maken. U gaat uw terras weer inrichten. Uw medewerkers gaan aan de slag: maar heeft uw (nieuwe) personeel de gewenste scholing, ervaring en uitstraling? U besteedt tijd en geld aan een goede inrichting van uw terras.  Zullen uw medewerkers uw bedrijf naar wens vertegenwoordigen? “Klantvriendelijk, getraind personeel is een essentieel onderdeel van mijn bedrijfsformule”, hoor je vaak zeggen. Zijn uw medewerkers er klaar voor?

Gastvriendelijk en getraind personeel betekent:
* hogere omzetsnelheid
* up-selling
* minder klachten
* meer plezier
* het voornaamste: tevreden gasten die graag weer terugkomen!

Onderwerpen

  • Introductie gastgerichtheid
  • Profielschets van de terrasmedewerker
  • Gastvriendelijkheid
  • Organisatie van het werk
  • Welkom-verblijf-afscheid
  • Communicatie en taalgebruik
  • Teamwerk
  • Onverwachte situaties
  • Serveertechnieken (met plateau lopen)
  • Persoonlijke verzorging

Doelgroep

Voor alle horecaondernemers, oproepkrachten en vakantiekrachten.

Terrastraining

Voor je het weet is het terrasseizoen weer geopend.  Het perfecte moment om het personeel terras-klaar te maken. U gaat uw terras weer inrichten. Uw medewerkers gaan aan de slag: maar heeft uw (nieuwe) personeel de gewenste scholing, ervaring en uitstraling? U besteedt tijd en geld aan een goede inrichting van uw terras.  Zullen uw medewerkers uw bedrijf naar wens vertegenwoordigen? “Klantvriendelijk, getraind personeel is een essentieel onderdeel van mijn bedrijfsformule”, hoor je vaak zeggen. Zijn uw medewerkers er klaar voor?

Gastvriendelijk en getraind personeel betekent:
* hogere omzetsnelheid
* up-selling
* minder klachten
* meer plezier
* het voornaamste: tevreden gasten die graag weer terugkomen!

Onderwerpen

  • Introductie gastgerichtheid
  • Profielschets van de terrasmedewerker
  • Gastvriendelijkheid
  • Organisatie van het werk
  • Welkom-verblijf-afscheid
  • Communicatie en taalgebruik
  • Teamwerk
  • Onverwachte situaties
  • Serveertechnieken (met plateau lopen)
  • Persoonlijke verzorging

Doelgroep

Voor alle horecaondernemers, oproepkrachten en vakantiekrachten.

Praktische informatie

Duur: 7 uren
Tijd: 09.30 uur tot ca. 16.30 uur
Plaats:  Rotterdam
Prijs: 
€195,- per deelnemer (ex BTW en lesmateriaal)

Mogelijk staat deze training bij onze partner Zegro Academy ingepland. Bekijk de site: https://www.zegro.nl/academy

Ook af te nemen als In Company training. Informeer naar uw prijs!

Print Friendly, PDF & Email
Scroll To Top